REKLAMACIJE

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 1 ali 2 leti garancije.

Garancija ne velja v primeru:
• fizične poškodbe
• obrabe zaradi uporabe
• napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

V primeru reklamacije nas pred pošiljanjem artikla obvezno kontaktirajte na naš e-mail naslov info@microblading.si. Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V primeru reklamacije, nam izdelek pošljite na naslov CN EUPORT d.o.o., Arharjeva 40, 1210 Ljubljana. V paket priložite izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILA, MENJAVE IN REKLAMACIJE. Brez priloženega obrazca, vaše zahteve ne bomo obravnavali.

V kolikor nimate možnosti tiskanja, lahko na obrazcu zahtevane podatke napišete na list papirja in priložite reklamiranemu izdelku.

Strošek pošiljanja je vedno na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacijo bomo rešili v roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa.


VRAČILO IN MENJAVA

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo (navodila, kabli, vrečke...). V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam v roku 14 dni od obvestila vrnite izdelek na naš naslov CN EUPORT d.o.o., Arharjeva 40, 1210 Ljubljana. V paket priložite izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILA, MENJAVE IN REKLAMACIJE. Brez priloženega obrazca, vaše zahteve ne bomo obravnavali. V kolikor nimate možnosti tiskanja, lahko na obrazcu zahtevane podatke napišete na list papirja.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna.

Zamenjava je možna za enak izdelek ali izdelek v enaki vrednosti, zamenjava za cenejši izdelek ni možna. V primeru, da je zamenjan izdelek dražji je potrebno vaše doplačilo.

Strošek pošiljanja je vedno na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacijo bomo rešili v roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa.